Sokadik pótlék

Ismét rengeteg idő eltelt a legutóbbi blogpost óta, ezért meg se kísérlem összefoglalni, hogy mi minden történt e hosszú idő alatt, legfeljebb csak nagy vonalakban az alábbiakban.

Például elkezdtem újra egyetemre járni. Megpróbáltam azt a “játékot” “játszani”, hogy úgy tekintek erre a lehetőségre, mint ajándékra. Nem mindig volt könnyű, de azért szerintem ez a hozzáállás gyümölcsöző volt, és a félév végi jegyeim is egészen jók lettek. Egy hármas, a többi ennél jobb, a kreditekkel súlyozott átlagom 4,5 fölötti. Én ezzel elégedett vagyok.

Másrészt továbbra is tagja vagyok a szakkollégiumunknak. Közben pár hónapra voltam kommunikációs alelnök is, de ettől a poszttól sikerült megválni, nem volt egészen testhez álló dolog. Jó dolog.

Harmadrészt nem voltam Református Énekeken ismét. Azóta sem tudom, hogy ez jó döntés volt-e, de miután nincs felőle békességem, valószínűsítem, hogy nem. De nem tudom. Nem tudom, hogy melyik fakad szeretetből, ha elmegyek, vagy ha nem.

A többit majd később, ha lesz miről.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

